لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 71
نویسنده : تاسیساتی تهران

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست یک لیست کامل و جامع از محصولات تولیدی شرکت پارس پلاست زنده رود است. این لیست قیمت شامل لوله پلیکا فاضلابی نیمه قوی با کیفیت مرغوب, لوله های ناودانی سبک برای هواکش, درین و سیستم ونت فاضلاب و هواکش, لوله و اتصالات برقی, اتصالات پارس فیت, اتصالات دوسر کوپله, سه سرکوپله و اتصالات فشار قوی لوله های آبرسانی بوده و در عین کیفیت مطلوب و بالا قیمت بسیار مناسبی دارد.

برندهای زیادی در بازار لوله و اتصالات پلیکا وجود دارد که بعضا قیمت های سنگینی داشته و برخی از انواع ارزان قیمت آن نیز قابلیت خوبی نداشته و در صورت وجود ناظران تاسیسات مکانیکی تاییدیه های لازم را برای اجرای لوله کشی فاضلاب اخذ نمیکند.

یکی از تولیدات بسیار خوبی که در 15 سال اخیر وارد مارکت تولید لوله و اتصالات پلیکا شده است, کارخانه پارس پلاس زنده رود اصفهان است که بدون تبلیغات رسانه ای و فقط با ارایه یک لیست قیمت عادلانه و تولید و تامین مداوم در زمینه تولید با کنترل کیفیت و قیمت رقابتی توانسته جای حوبی در بازار باز کرده و بسیاری از برندهای مشهور را متزلزل کند. در لیست قیمت پارس پلاست علاوه بر لوله های نیمه قوی فاضلابی, لوله های سبک و هواکشی تحت عنوان لوله های ناودانی وجود داشته و از برندهایی است که در عین کیفیت بالا, قیمت بسیار مناسبی داشته و بسیار از فروشنده های لوله و اتصالات و سازندگان را مجاب به استفاده از این برند کرده و در ضمن در لیست برندهایی قرار دارد که از سوی بازرس تاسیسات مکانیکی تاییدیه لازم را اخذ کرده است.

نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟ 

همانطور که ذکر شد, لوله و اتصالات پارس پلاست کیفیت سطح بالایی داشته و این مساله بایستی با توجه به قیمت مناسب آن توجیه اقتصادی داشته باشد. تنها نکته ای که میتواند این مساله را توجیه کند و تولید آنرا اقتصادی کند, فروش انبوه لوله و اتصالات پارس پلاست است که در باعث شده به اغلب فروشگاه های تاسیساتی اعم از خرده فروشی و عمده فروشی راه پیدا کرده و بخشی از سبد فروش کلیه فروشگاه های بزرگ و اینترنتی و حتی خرده فروشی لوله فروشی شود. این موضوع موجب شده که حجم تولید و دپوی جنس بالا رفته و به تدریج بدون کوچک ترین تبلیغ خاصی و ققط از طریق کار مجریان تاسیسات لوله کشی یک برند تراز اول در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیکا شود.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست دارای تخفیف هایی است که هم فروشنده و هم خریدار را ترغیب به خرید و فروش این کالای با کیفیت کند. البته بهتر است برای خرید از نمایندگی پارس پلاست اقدام کنید.

کارخانه لوله اتصالات پارس زنده رود پلاست با جهت گیری تولید محصولات با کیفیت، در بالاترین لول کیفی استاندارد ها در سال 1365 آغاز به کار کرده  و با توجه به نیاز زیر ساخت های تکنولوژی و صنایع در حال پیشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به مرور اقلام تولیدی خود را کامل کرده و با ورود تکنولوژی مدرن، تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است. پیشرفتهای اکنون شرکت پارس زنده رود پلاست در سایه لطف ایزد منان و با تلاش و کوشش مدیران و کارگران متعهد و به واسطه شایستگی های ویژه ای مانند شجاعت مدیران و ابتکار منابع انسانی پویا بدست آمده است. گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست در  حال حاضر در 5 قسمت و جمعا به مساحت 22 هزار متر مربع در حال تولید می باشد. مرحله اول: تولید اتصالات پلیکا یا pvc بخش دوم: تولید لوله های pvc یا پلیکا قسمت سوم: گسترش میزان و ظرفیت تولید لوله و اتصالات و دپوی کالا مرحله چهارم: افزایش تنوع محصولات مجموعه با تولید لوله تاسیسات برق ساختمان فاز نهایی: طرح توسعه و صادرات به  کشورهای هم جوار و منطقه خاورمیانه و خاور دور.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود اصفهان

نمایندگی پارس پلاست زنده رود در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ سرویس نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود است که با توجه به حجم و میزان فروش جزو فروشگاه های اینترنتی برتر در زمینه فروش لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست بوده و از دو مبدا انبار تهران و اصفهان قادر به تامین سفارش شما طبق درخواست شما عزیران میباشد.

ما این ادعا را میتوانیم داشته باشیم که نسبت به میزان خرید شما بیشترین تخفیف را در پیش فاکتورهای فروش نمایندگی پارس پلاست ملاحظه کنید.

جدا از مساله قیمت همانطور که میدانید اصالت در خرید کالا و همچنین تاریخ مصرف لوله و اتصالات پلیکا بسیار مهم بوده که فروشگاه ما به دلیل چرخش بالای انبار از تولیدات جدید کارخانه ارسال بار دارد و دپوی شناور کالا باعث شده که در برخی موارد تولیدات همان ماه به دست مشتری برسد.

محصولات پارس پلاست زنده رود

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست شامل موارد بسیار زیادی است. 

لیست قیمت لوله فاضلابی نیمه قوی در سایزبندی 32,40,50,63,75,90,110,125,160,200,250,315 و لوله های ناودانی یا هواکشی از قطر 50 تا 125 آورده شده است. صفحه بعد به لوله های برقی از سایز 20 تا 40 اختصاص داشته که در دو نوع خم سرد و گرم به همراه زانو و کوپلینگ آمده است.

بخش بعد اتصالات فاضلابی است که در سایزهای مختلف از قطر 40 تا 250 وجود دارد. زانو 90 درجه پارس پلاست, زانو 45 درجه, سه راهی 90 درجه, سه راهی 45 درجه, سه راهی 90 و 45 درجه تبدیل, تبدیل هم مرکز, تبدیل کج, , کوپلینگ یا بوشن ترمزدار و بدون ترمز, سیفون یا شترگلویی, چهارراهی 110, سه راهی دریچه بازدید, سه راهی خم, درپوش معمولی و دوطرفه, فلنچ پلیکا, کلاهک, موفه یا رابط انبساطی از اتصالات فاضلابی لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست هستند.

اتصالات ناودانی بخش بعدی لیست قیمت بوده که وزن کمتر و بهای پایینتری داشته و برای لوله کشی هواکش استفاده شده و تقریبا مانند بیشتر اقلام فاضلابی در لیست ناودانی پارس پلاست زنده رود هم مشاهده میشوند.

از دیگر اقلام لیست قیمت پارس پلاست, میتوان به اتصالات پارس فیت اشاره کرد. این اتصالات که با ابداع صنعتگران پارس پلاست طراحی و تولید شده, مانند یک غلاف از دو سمت لوله را در برگرفته و از دو سمت چسب خور میکنند. این مساله موجب آب بندی عمر و غیرقابل نفوذ در لوله کشی فاضلاب میشود.

زانو 90 و 45 درجه, کوپلینگ یا بوشن پلیکا,سراهی 90 و 45 درجه مساوی و تبدیلی از اقلامی هستند که با مدل پارس فیت تولید میشوند.

از دیگر اتصالات لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست, اتصالاتی هستند که برای درین سیستم های برودتی مانند کولر گازی و داکت اسپلیت کاربرد دارند. زانو 45 و 90 درجه دو سر کوپل 25 و 32,سه راهی سه سرکوپل مساوی و تبدیل 25 و 32 و کوپلینگ 25 و 32 از اتصالات پارس درین هستند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: